divendres, 17 de maig del 2013

Si la música amança les feres i la por n'és una


                                           Salm del recull de David.

                                           El Senyor és el meu pastor:
                                           no em manca res.
                                           Em fa descansar en prats deliciosos,
                                           em mena al repòs vora l'aigua,
                                           i allí em retorna.
                                           Em guia per camins segurs,
                                           per amor del seu nom;
                                           ni que passi per la vall tenebrosa,
                                           no tinc por de cap mal.
                                           Tu, Senyor, ets vora meu:
                                           la teva vara i el teu bastó
                                           em donen confiança.
                                           Davant meu pares taula tu mateix
                                           enfront dels enemics;
                                           m'has ungit el cap amb perfums,
                                           omples a vessar la meva copa.
                                           Ben cert, tota la vida m'acompanyen
                                           la teva bondat i el teu amor.
                                           I viuré anys i més anys
                                           a la casa del Senyor.















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada