dissabte, 30 de juny del 2012

Montserrat Roig (perdó pel retard)



Recordo el dia que va morir la Montserrat Roig, ho vaig llegir al diari un matí de sol de tardor a Barcelona. Visc a quatre carrers del seu i em vaig girar cap a Bailen, del kiosk estant, desconcertat. I vaig tenir aquella sensació d'orfandat que sentim quan perdem un referent. Un referent molt proper i elemental. La Simó te raó; estem oblidant la Roig. 
Però jo no; tinc un matí de sol de tardor que va de casa fins a Bailen.

Bé, tot i que jo el que volia era recoradar el seu naixement, el 13 de juny...






 Enric Vila

La meva bibliografia fonamental:



Un pensament de sal, un pessic de pebre.
Dietari obert 1990-1991 

Els catalans als camps nazis.

La seva veu i la d'un altre referent:













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada